Telefoontraining

Door onze jarenlange ervaring op het gebied van telefoondiensten weten wij hoe belangrijk het is een goede indruk te maken aan de telefoon. Tijdens onze training bespreken wij belangrijke do's en don'ts. Er bestaat een heuse etiquette als het gaat om het te woord staan van uw klanten aan de telefoon. Tenslotte is de telefoniste het eerste aanspreekpunt van uw bedrijf. Een goede telefoniste is meer dan enkel een schakelaar. Diverse aandachtspunten worden behandeld en kunnen zorgen voor minder ziekteverzuim en toename van het werkplezier. Wij bieden groeps,- en/of werkplektrainingen. Bel of mail voor meer informatie of voor een training op maat.  

Workshop Stagepresence

Data en meer info volgt.

Stoelmassages op de werkvloer

Wij werken samen met professionele stoelmasseurs/masseuses. Zij komen bij uw bedrijf langs om uw personeel ter plekke te behandelen. Voor meer informatie m.b.t. terugdringen en/of voorkomen ziekteverzuim en eventuele fiscale voordelen, vraag dan vrijblijvend meer informatie op via onze website of via email asto.officeservices@gmail.com.